SEO VS Adwords - Διαφορές και ομοιότητες


SEO VS Adwords - Διαφορές και ομοιότητες

Google Adwords και SEO. Διαφορές, μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα του καθενός.

Το SEO και τα Google adwords είναι δύο τρόποι προώθησης της ιστοσελίδας σας στο internet και συγκεκριμένα στις μηχανές αναζήτησης.

Με το SEO πετυχαίνουμε οργανικά αποτελέσματα που έρχονται μέσα από την σκληρή δουλειά στον κώδικα της ιστοσελίδας, τους τίτλους, τα κείμενα και την γενικότερη βελτιστοποίηση. Τα οργανικά αποτελέσματα είναι ικανά να σας κρατήσουν για πολύ καιρό σε συγκεκριμένη θέση στη Google δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να σας βρίσκουν πιο εύκολα.

Με τα Google Adwords ουσιαστικά πληρώνουμε τη Google να σας εμφανίσει στις πρώτες θέσεις της μηχανής χωρίς να κάνουμε SEO. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο καθώς και αυτός ο τρόπος προώθησης επιτρέπει στους χρήστες να σας βρουν εύκολα χρησιμοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά που έχετε πληρώσει να εμφανίζεστε.

Πλεονεκτήματα SEO

  • Έχει μικρότερο κόστος σε σχέση με τη διάρκεια
  • Πιο σίγουρη προβολή σε βάθος χρόνου
  • Η ιστοσελίδα σας γίνεται πιο σωστή προγραμματιστικά βοηθώντας όλες τις μηχανές αναζήτησης να σας βρουν και να μείνετε πρώτοι για πολύ καιρό
  • Με το SEO χτίζεται μια πολύ δυνατή εμπιστοσύνη μεταξύ της ιστοσελίδα σας και των μηχανών αναζήτησης για το μέλλον

Μειονεκτήματα SEO

  • Χρειάζεται αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για την επίτευξη στόχου
  • Υπάρχει πάντα το ποσοστό αποτυχίας
  • Κανείς δεν σας εγγυάται πως κάποια στιγμή δε θα βρεθεί κάποιος που θα κάνει καλύτερο SEO στη σελίδα του και θα εμφανιστεί πιο πάνω στην κατάταξη από εσάς

Πλεονεκτήματα Google Adwords

  • Άμεση προβολή της ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης
  • Δυνατότητα βελτιστοποίησης της καμπάνιας σας με στόχο τη μείωση του κόστους
  • Πιο σίγουρη προβολή και στοχευμένη διαφήμιση
  • Πολλαπλοί τρόποι διαφήμισης με διαφορετικό προσδοκώμενο αντίκτυπο
  • Δυνατότητα προβολής της διαφήμισης μόνο σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών του διαδικτύου
  • Δυνατότητα επιλογής μορφής διαφήμισης (κείμενο, εικόνα, βίντεο)
  • Δυνατότητα προβολής της διαφήμισης σε δίκτυα που ανήκουν ή συνεργάζονται με τη Google καθώς και σε εκατομμύρια blogs και forums, πέρα από τη κλασική μπάρα αναζήτησης της Google
  • Για τη πιθανότητα προβολής μιας διαφήμισης δίνεται περισσότερη έμφαση στη βαθμολογία που λαμβάνει από την Google η οποία επηρεάζεται περισσότερο από την προσεκτική δομή της διαφήμισης και όχι αποκλειστικά από το μέγιστο ποσό δαπάνης

Μειονεκτήματα Google Adwords

  • Όταν σταματήσουμε την καμπάνια σταματάει και η προβολή μας στα αποτελέσματα
  • Μεγαλύτερο και πιο μακροχρόνιο κόστος σε σχέση με το SEO
  • Τα αποτελέσματα δεν είναι οργανικά που σημαίνει πως δεν υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης με τη μηχανή αναζήτησης
  • Εμφάνιση μόνο στο Google και όχι σε άλλες μηχανές αναζήτησης
Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed AChecker Wave.webaim