Πιστεύετε πως το site σας είναι ανταγωνιστικό;


Πιστεύετε πως το site σας είναι ανταγωνιστικό;

Η δημιουργία ιστοσελίδας είναι το πρώτο βήμα για μια δυναμική παρουσία στο ίντερνετ, όχι όμως και το τελευταίο.

  1. Είστε πραγματικά ικανοποιημένοι από την ιστοσελίδα σας;
  2. Είδατε την αναμενόμενη πελατεία;
  3. Είδατε την ανταπόκριση που περιμένατε από τον κόσμο;
  4. Σε τι θέση βγαίνει η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης;

Και το πιο σημαντικό: σε πόσες από τις παραπάνω ερωτήσεις είστε σίγουροι ότι μπορείτε να απαντήσετε θετικά;

Για όσους επιχειρηματίες και ιδιώτες αποφάσισαν να επενδύσουν σε μια ιστοσελίδα, οι προκλήσεις δεν σταματούν στη δημιουργία της.

Οι συνεχόμενες αλλαγές στην τεχνολογία και τη μόδα αλλά και οι αυξανόμενες απαιτήσεις του κοινού καθιστούν αναγκαία τη συχνή ανανέωση της ιστοσελίδας ώστε να συμβαδίσει με τα νέα δεδομένα και να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα της.

Δυστυχώς, όσο όμορφη και να είναι αισθητικά μια ιστοσελίδα και όσο χρήματα και αν δαπανήσετε σε διαφημίσεις, αν το site σας δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών, δύσκολα θα μπορέσει να επιβιώσει.

Τι είναι όμως αυτό που μπορεί να πάει λάθος σε μια ιστοσελίδα;

  • Η ιστοσελίδα αρέσει σε εσάς αλλά δεν ταιριάζει με την αισθητική του αγοραστικού σας κοινού.
  • Το περιεχόμενο της σας ικανοποιεί, αλλά δεν μοιάζει να ενδιαφέρει ιδιαίτερα τον περισσότερο κόσμο. Αυτό μπορεί εύκολα να διαπιστωθεί από το ποσοστό εγκατάλειψης και το χρόνο παραμονής των χρηστών στην ιστοσελίδα – στοιχεία που βρίσκουμε στα Google Analytics.
  • Η σελίδα δεν είναι πολύ εύχρηστη. Έχει ωραίο περιεχόμενο αλλά ο χρήστης καλείται να κάνει αρκετά κλικ μέχρι να φτάσει σε αυτό που πραγματικά αναζητά. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά να αλλάξετε το site tree και να αναδιαμορφώσετε το μενού της ιστοσελίδας σας.
  • Η ιστοσελίδα είναι πολύ όμορφη και εύχρηστη με ωραίο περιεχόμενο, δεν εμφανίζεται όμως στις μηχανές αναζήτησης. Δυστυχώς ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος πλέον, με αποτέλεσμα η διαφήμιση να αποτελεί αναγκαιότητα για τη διατήρηση και την προσέγγιση νέων πελατών.
  • Η ιστοσελίδα αργεί να φορτώσει, απομακρύνοντας τους χρήστες πριν καν δουν το περιεχόμενο της. Σ’ αυτήν την περίπτωση η αλλαγή server φιλοξενίας και η αναβάθμιση μοιάζει μονόδρομος.

Για όλες τις παραπάνω παγίδες υπάρχουν οι κατάλληλες μηχανές μέτρησης. Είτε πρόκειται για την ταχύτητα φόρτωσης, είτε για την ποιότητα του κώδικα, είτε για το μέγεθος και την ποιότητα του περιεχομένου, είτε τέλος για την ευχρηστία και την καλαισθησία της ιστοσελίδας.

Πέρα από τις ενέργειες που μπορείτε να κάνετε οι ίδιοι για τη βελτίωση της ιστοσελίδας σας και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της, πολύ σημαντική είναι και η συμβολή του κοινού. Όταν μεγάλο ποσοστό χρηστών εντοπίζει τα ίδια προβλήματα επαναλαμβανόμενα, τότε έχει έρθει ώρα να τους ακούσετε και να προχωρήσετε στις αντίστοιχες αλλαγές.

Tags

ανάλυση ιστοσελίδας είναι ωραία η ιστοσελίδα μου λάθη ιστοσελίδας feedback πελατών χρήστες ιστοσελίδας κακώς κείμενα ιστοσελίδας πελατεία ιστοσελίδας