Apple: Η πρώτη εταιρία τεχνολογίας με χρηματιστηριακή αξία 1 τρισεκατομμύριο δολάρια


Apple: Η πρώτη εταιρία τεχνολογίας με χρηματιστηριακή αξία 1 τρισεκατομμύριο δολάρια

Η Apple έγινε η πρώτη εταιρεία τεχνολογίας στις ΗΠΑ που έφτασε σε χρηματιστηριακή αξία το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια στις 2 Αυγούστου 2018.

Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επικράτηση της εταιρείας στην αγορά των smartphones με το λανσάρισμα της νέας σειράς συσκευών iPhone, η οποία συνέχισε να έχει πολύ καλές επιδόσεις παρά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις υπόλοιπες εταιρίες. Το παραπάνω γεγονός καθιστά και επίσημα πλέον, τον τομέα της τεχνολογίας ως τον σημαντικότερο κλάδο ανάπτυξης στη σύγχρονη εποχή.

Οι τιμές των μετοχών της Apple

Η τιμή της μετοχής της Apple αυξανόταν σταθερά επί σειρά ετών, λόγω των ισχυρών οικονομικών αποτελεσμάτων, της αυξανόμενα υψηλής ζήτησης των προϊόντων της καθώς και της μεγάλης βάσης “πιστών” πελατών. Κατά τους μήνες που προηγήθηκαν του ορόσημου του τρισεκατομμυρίου δολαρίων της εταιρείας, η Apple είχε ανακοινώσει ισχυρά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένων των εσόδων και των κερδών που είχαν σπάσει κάθε ρεκόρ!

Επιπλέον, η Apple είχε επενδύσει σημαντικά στην έρευνα και την ανάπτυξη, ιδίως στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτόνομων συστημάτων, κάτι που οι επενδυτές είδαν ως θετική ένδειξη για τις μελλοντικές δυνατότητες ανάπτυξης της εταιρείας.

Συνολικά, η επιτυχία της Apple οφείλεται σε έναν συνδυασμό παραγόντων, συμπεριλαμβανομένου του ισχυρού εμπορικού σήματος, των καινοτόμων προϊόντων και της έξυπνης επιχειρηματικής στρατηγικής της, που τη βοήθησαν να διατηρήσει τη θέση της ως ηγέτης της αγοράς στον κλάδο της τεχνολογίας.

Τι είναι αυτό το τόσο ξεχωριστό που έχει η Apple σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Η Apple έχει αριθμητικά τους περισσότερους παράγοντες (σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη εταιρία) που τη βοήθησαν να ξεχωρίσει από άλλες εταιρείες του κλάδου της τεχνολογίας. Οι σημαντικότεροι παράγοντες της επιτυχίας της είναι:

  1. Ισχυρό εμπορικό σήμα (Branding): Η Apple διαθέτει ένα ισχυρό εμπορικό σήμα με φήμη για την παραγωγή υψηλής ποιότητας, καινοτόμων προϊόντων που είναι γνωστά για τον κομψό σχεδιασμό και την ευκολία χρήσης τους. Η εταιρεία δίνει σταθερά μεγάλη έμφαση στην εμπειρία του χρήστη, γεγονός που τη βοήθησε να δημιουργήσει μια πιστή πελατειακή βάση.
  2. Οικοσύστημα: Η Apple έχει δημιουργήσει ένα κλειστό οικοσύστημα με τις συσκευές και τις υπηρεσίες της, το οποίο της επιτρέπει να διατηρεί υψηλό επίπεδο ελέγχου της εμπειρίας του χρήστη. Αυτό βοήθησε την εταιρεία να δημιουργήσει μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη σε όλες τις συσκευές της και δημιούργησε επίσης ένα ισχυρό φαινόμενο δικτύου που δυσκόλεψε τους χρήστες να μεταπηδήσουν σε άλλες πλατφόρμες.
  3. Διαφοροποίηση προϊόντων: Ενώ η Apple είναι ίσως περισσότερο γνωστή για τα iPhone της, η εταιρεία έχει διαφοροποιήσει τη σειρά προϊόντων της τα τελευταία χρόνια με την εισαγωγή νέων προϊόντων όπως το Apple Watch, τα AirPods και το HomePod. Αυτό βοήθησε στη διεύρυνση της πελατειακής βάσης της εταιρείας και δημιούργησε επίσης νέες πηγές εσόδων.
  4. Καινοτομία: Η Apple έχει μακρά ιστορία στην καινοτομία, με ιστορικό στην εισαγωγή πρωτοποριακών προϊόντων που έχουν αναμορφώσει ολόκληρους κλάδους. Από τον υπολογιστή Macintosh έως το iPhone, η Apple βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής καινοτομίας εδώ και αρκετές δεκαετίες.

Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed AChecker Wave.webaim