Αύξηση πωλήσεων σε e-shop με χαμηλό αριθμό παραγγελιών


Αύξηση πωλήσεων σε e-shop με χαμηλό αριθμό παραγγελιών

Εάν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν λαμβάνει πολλές παραγγελίες, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να τις αυξήσετε.

Αρχικά θα πρέπει να οργανώσετε ένα πλάνο που περιλαμβάνει διάφορες τακτικές βελτίωσης και βελτιστοποίησης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Είναι σημαντικό να τηρήσετε σειρά προτεραιότητας σε κάθε εργασία και να μείνετε προσηλωμένοι στον στόχο σας.

Όλα τα e-shop με ομαλή λειτουργία, έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πωλήσεις. Η διαφορά με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ο αριθμός των πωλήσεων.

Στρατηγικές αύξησης πωλήσεων σε ένα e-shop

Στην παρακάτω λίστα, αναφέρουμε μερικές προτάσεις ως λύσεις για την αύξηση των πωλήσεών σας στο e-shop που διαθέτετε:

  1. Παρουσίαση του προϊόντος ή της υπηρεσία σας, με έναν πιο θελκτικό τρόπο. Αν οι πωλήσεις είναι λίγες, τότε η παρουσίαση του εκάστοτε προϊόντος χωλαίνει.
  2. Βελτιστοποίηση του ιστότοπου ηλεκτρονικού καταστήματος για τις μηχανές αναζήτησης (seo), ώστε να αυξηθεί η ορατότητα και η επισκεψιμότητά του. Το καλύτερο εργαλείο μέτρησης των παραπάνω δεδομένων για websites είναι το Google analytics.
  3. Δημιουργία προσφορών και προωθητικών ενεργειών ή εκπτώσεων για την προσέλκυση νέων πελατών. Μειώνετε το ποσοστό κέρδους σας και αυξάνεται τις πωλήσεις σας.
  4. Βελτίωση των περιγραφών και των φωτογραφιών των προϊόντων για να δώσουν στους δυνητικούς πελάτες μια καλύτερη αίσθηση του τι μπορούν να περιμένουν από το προϊόν.
  5. Δημιουργία ισχυρής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook, Instagram κλπ. για να συνδεθείτε με τους μελλοντικούς πελάτες σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand.
  6. Επέκταση της σειράς προϊόντων για να απευθυνθείτε σε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών.
  7. Προσέγγιση instagramers, influencers, bloggers και άλλων συνεργατών για την προώθηση των προϊόντων σας στα κοινωνικά δίκτυα και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας που δεν έχετε εισέλθει μέχρι στιγμής.
  8. Εφαρμογή εκστρατειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να διατηρείτε επαφή με τους υπάρχοντες πελάτες και να προσελκύετε νέους.
  9. Ανάλυση και κατανόηση της συμπεριφοράς, των προτιμήσεων και των ανατροφοδοτήσεων των πελατών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας των πελατών.
  10. Ρωτήστε τους φίλους σας: Οι φίλοι, γνωστοί συγγενείς και ίσως κάποια άτομα με μεγαλύτερη εμπειρία στο internet, θα αγόραζαν από το eshop σας;

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η αύξηση των πωλήσεων e-shop απαιτεί συχνά χρόνο και επιμονή, οπότε μπορεί να χρειαστεί να δοκιμάσετε μερικές διαφορετικές στρατηγικές προτού βρείτε ποια λειτουργεί καλύτερα για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στη Hexabit internet services είμαστε σε θέση να σας βοηθήσουμε να προβάλλεται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσω της κατασκευής ιστοσελίδων και e-shop. Παράλληλα λειτουργούμε σαν συμβουλευτική εταιρία για ηλεκτρονική προβολή και προώθηση εταιριών στο internet. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed