Διαδικτυακό Branding χωρίς SEO και Social Media. Γίνεται;


Διαδικτυακό Branding χωρίς SEO και Social Media. Γίνεται;

Στις μέρες μας, κυρίαρχο ρόλο στην ανάπτυξη μιας δυνατής ιντερνετικής ταυτότητας έχουν τα κοινωνικά δίκτυα, το SEO και τα Google Ads.

Τι άλλο υπάρχει όμως πέραν από αυτά; Τι μπορεί να κάνει ένας ιδιοκτήτης ιστοσελίδας για να δυναμώσει το Brand του, χωρίς τις παραπάνω υπηρεσίες; Η προώθηση ενός ιστότοπου χωρίς να βασίζεται στο SEO ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι πρόκληση, αλλά υπάρχουν διάφορες εναλλακτικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Σε αυτό το άρθρο, αναλύουμε μερικές ιδέες για την καλύτερη δυνατή προώθηση ιστοσελίδας, χωρίς τις παραπάνω γνωστές τακτικές.

Το περιεχόμενο, είναι ο βασιλιάς!

Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, που απευθύνεται στις ανάγκες του κοινού σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει αναρτήσεις σε ιστολόγια, άρθρα, σεμινάρια ή οδηγούς. Επίσης μπορείτε να φιλοξενήσετε δημοσιεύσεις τρίτων στην ιστοσελίδα σας από άλλους ιστότοπους της ειδικότητάς σας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να οδηγήσετε την επισκεψιμότητα πίσω στον ιστότοπό σας.

Email Marketing με μέτρο

Δημιουργήστε λίστες με email πελατών σας. Συλλέξτε διευθύνσεις email από τους επισκέπτες σας προσφέροντας κάτι πολύτιμο σε αντάλλαγμα, όπως ένα δωρεάν ebook, μία δωρεάν υπηρεσία ή συμμετοχή σε κάποιον διαγωνισμό. Είναι σημαντικό να στέλνετε τακτικά ενημερωτικά δελτία, ενημερώσεις και εξατομικευμένο περιεχόμενο στους συνδρομητές σας για να τους κρατήσετε απασχολημένους και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Προσοχή όμως! Μην το παρακάνετε! Τα πολλά newsletter χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο, μπορεί να προκαλέσουν δυσχέρεια στους χρήστες και προτροπή σε διαγραφή από τις λίστες σας.

Συνεργασίες με φορείς και άλλες εταιρίες

Συνεργαστείτε με φορείς επιρροής στον κλάδο σας που μπορούν να προωθήσουν τον ιστότοπό σας στα μέλη τους. Επίσης μπορείτε να συνεργαστείτε με άλλες επιχειρήσεις ή ιστότοπους για αμοιβαίο όφελος, όπως η συνδιοργάνωση διαδικτυακών σεμιναρίων, η δημιουργία κοινών προϊόντων ή διασταυρούμενων προωθητικών ενεργειών.

Ανάπτυξη κινήτρων για τους επισκέπτες και τους συνεργάτες

Δημιουργήστε ένα ανταποδοτικό πρόγραμμα όπου οι χρήστες σας μπορούν να κερδίσουν ανταμοιβές παραπέμποντας νέους χρήστες στον ιστότοπό σας. Στρατολογήστε συνεργάτες που θα προωθήσουν τον ιστότοπό σας με αντάλλαγμα μια προμήθεια για τις πωλήσεις ή τις συνδέσεις που δημιουργούν.

Offline Marketing

Παρακολουθήστε συνέδρια, εμπορικές εκθέσεις και άλλες εκδηλώσεις δικτύωσης για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας και να οικοδομήσετε σχέσεις. Σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις, συνήθως καλλιεργούνται οι δυνατότερες επιχειρηματικές σχέσεις, μιας και το αντικείμενο ενασχόλησης είναι το ίδιο ή παρόμοιο.

Έντυπα και φυλλάδια

Διαφημιστείτε σε περιοδικά, εφημερίδες και άλλα έντυπα μέσα που σχετίζονται με τον κλάδο σας. Διανέμετε φυλλάδια και αφίσες σε σημεία όπου το κοινό-στόχος σας είναι πιθανό να τα δει.

Δωρεάν λίστες προϊόντων

Αν πουλάτε προϊόντα, καταχωρίστε τα σε διαδικτυακές αγορές όπως το Google Shopping ads, το Amazon, το Etsy ή το eBay για να αυξήσετε την προβολή σας. Υποβάλετε τον ιστότοπό σας σε σχετικούς διαδικτυακούς καταλόγους για να αποκτήσετε προβολή.

Αξιοποιώντας τις παραπάνω στρατηγικές offline marketing, μπορείτε να αυξήσετε αποτελεσματικά το κοινό και την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου σας χωρίς να βασίζεστε σε μεγάλο βαθμό στο SEO, τα Google Ads ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed AChecker Wave.webaim