Ενίσχυση μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων με e-Vouchers μέχρι 20000 ευρώ


Ενίσχυση μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων με e-Vouchers μέχρι 20000 ευρώ

Κάντε μία παύση και διαβάστε το παρακάτω κείμενο: Ενίσχυση μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων με επιδοτούμενα e-vouchers.

Το ταμείο ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ένωσης προανήγγειλε νέα επιδοτούμενα e-Vouchers για αναβάθμιση των e-shop και κατασκευή ιστοσελίδων μέχρι 20.000€. Ακολουθούν πληροφορίες και προαπαιτούμενα συμμετοχής στη συγκεκριμένη δράση.

Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν

Όπως αναφέρει η δημοσιευμένη πρόσκληση για το πρόγραμμα «Ψηφιακά εργαλεία μικρομεσαίων επιχειρήσεων» θα παρέχει ψηφιακές επιταγές (vouchers) που θα διατεθούν για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών εργαλείων σε ελληνικά Α.Φ.Μ. όλων των νομικών προσώπων. Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα καθώς και ρυθμισμένες οφειλές σε Δ.Ο.Υ.

Η χρηματοδότηση αγγίζει το 90% και αναφέρεται αποκλειστικά σε προγράμματα software που αναβαθμίζουν ψηφιακά μια επιχείρηση ως ένα βήμα μετάβασης στη ψηφιακή εποχή που έρχεται!

Ο συνολικός προϋπολογισμός του Προγράμματος “Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ” ανέρχεται στα 180.000.000 ευρώ και καταμερίζεται ως εξής:

Κατηγορία 1: Εταιρίες από 0 έως 10 εργαζόμενους: 90.000.000€ - Μέγιστη επιλέξιμη δαπάνη: 2.000€
Κατηγορία 2: Εταιρίες από 10 έως 25 εργαζόμενους: 40.000.000€ - Μέγιστες επιλέξιμες δαπάνες: 6.000€
Κατηγορία 3: Εταιρίες από 25 έως 40 εργαζόμενους: 30.000.000€ - Μέγιστες επιλέξιμες δαπάνες: 12.000€
Κατηγορία 4: Εταιρίες από 40 έως 250 εργαζόμενους: 20.000.000€ - Μέγιστες επιλέξιμες δαπάνες: 20.000€

Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες;

Στο πρόγραμμα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ” οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να επενδύσουν σε μία σειρά από διαφορετικές λύσεις (προϊόντα/υπηρεσίες). Οι κατηγορίες είναι αρκετές, ωστόσο, οι πιο βασικές είναι εξής:

  • Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (eshop)
  • Εφαρμογές Διαχείρισης & υποστήριξης Πελατών (π.χ. CRM)
  • Δικτυακές εφαρμογές / custom web applications
  • Cloud λογιστικό πρόγραμμα ή ERP
  • Εφαρμογές Διαχείρισης Προσωπικού (HR)
  • Εφαρμογές διαχείρισης αποθηκών (WMS)
  • Εφαρμογές πωλήσεων, κρατήσεων, παραγγελειοληψίας και τιμολόγησης
  • Υπηρεσίες Cloud Infrastructure & cloud Platforms
  • Εργαλεία υποστήριξης απομακρυσμένης εργασίας

* Ο κάθε επιδοτούμενος της κατηγορίες 2,3 και 4 μπορεί να πραγματοποιήσει μία ή περισσότερες αγορές από τις παραπάνω επιλογές, ενώ οι δικαιούχοι της κατηγορίας 1 μπορούν να επιλέξουν μία μόνο παροχή υπηρεσίας.
* Για την κάθε συναλλαγή, η εξόφληση γίνεται μέσω τιμολογίου μία φορά με μέρος της εξόφλησης να γίνεται με το ψηφιακό κουπόνι e-voucher.

Χρονοδιαγράμματα υλοποίησης

Ανάλογα με τη δράση, τα προγράμματα έχουν αντίστοιχα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης. Πιο συγκεκριμένα:

Για τους δικαιούχους της κατηγορίας 1:
Αιτήσεις χρηματοδότησης: από 22/06/2022 έως 27/07/2022
Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των e-voucher: έως 31/10/2022
Ολοκλήρωση πάσης φύσεως πληρωμών & ολοκλήρωση προγράμματος: έως 30/12/2022

Για τους δικαιούχους των κατηγοριών 2, 3 και 4:
Αιτήσεις χρηματοδότησης: από 22/06/2022 έως 14/09/2022
Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των e-voucher: έως 31/03/2023
Ολοκλήρωση πάσης φύσεως πληρωμών & ολοκλήρωση προγράμματος: έως 31/05/2023

Πως μπορεί να συμμετέχει μια επιχείρηση

Με κωδικούς ΑΑΔΕ (πληροφοριακό σύστημα Τaxisnet), γίνεται η αίτηση στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Ενισχύσεων του προγράμματος https://beneficiary.digitalsme.gov.gr. Αναλυτικά στοιχεία της πρόσκλησης μπορείτε να αναζητήσετε στον ιστότοπο της ΚτΠ https://www.ktpae.gr, της ιστοσελίδας του προγράμματος «Ψηφιακός μετασχηματισμός ΜμΕ» https://digitalsme.gov.gr καθώς και του Ταμείου Ανάκαμψης.

Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed AChecker Wave.webaim