Η σημασία των bold και italics κατά την κειμενογράφηση


Η σημασία των bold και italics κατά την κειμενογράφηση

Το παρακάτω κείμενο παρουσιάζει τεχνικές seo κατά την κειμενογράφηση και απευθύνεται στους συντάκτες που επιμελούνται κείμενα ιστοσελίδων.

Σε αυτήν την ενότητα, θα ασχοληθούμε με ένα πολύ παλιό ζήτημα και θα διευκρινίσουμε τη διαφορά μεταξύ της ετικέτας <b> και <strong> για τα έντονα γράμματα καθώς και της <i> και <em> για τα “πλαγιαστά” γράμματα.

Η χρήση τονισμένων γραμματοσειρών επηρεάζει το SEO

Ας ξεκαθαρίσουμε το εξής: Η χρήση έντονων γραμματοσειρών θα μπορούσε να επηρεάσει την ανάγνωση κειμένων από τους χρήστες. Με τα bold γράμματα τονίζουμε λέξεις που θέλουμε να δώσουμε περισσότερη σημασία και συνολικά περιγράφουν περιληπτικά το νόημα ενός κειμένου. Ένα πολύ καλό παράδειγμα για να μπορέσετε να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις που θα γίνουν bold, είναι να βγάζουν ένα συνοπτικό νόημα μεταξύ τους και όταν ο χρήστης διαβάσει μόνο αυτές να μπορέσει να καταλάβει τι πραγματεύεται το κείμενο. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα italics.

Στο SEO όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.

Μετά τη δημιουργία της HTML5 η ετικέτα <b> και <i> θεωρούνται παρωχημένες αν και συνεχίζουν να λειτουργούν οπτικά. Πλέον έχουν αντικατασταθεί από τις <strong> και <em> αντίστοιχα. Οι ετικέτες αυτές όμως, δεν τονίζουν απλά λέξεις του κειμένου. Επικοινωνούν ένα καλά καθορισμένο νόημα, το οποίο μπορεί να ερμηνευτεί από τους ανιχνευτές των μηχανών αναζήτησης.

Συνεπώς δεν τονίζουμε πλέον λέξεις που βγάζουν συγκεκριμένο νόημα σε ένα κείμενο, όταν πρόκειται να αναρτηθεί σε μια ιστοσελίδα. Σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική seo, μπορούμε να δώσουμε έμφαση στις λέξεις-κλειδιά που στοχεύουμε, τονίζοντάς τες με αυτές τις ετικέτες. Οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν τις τονισμένες λέξεις-κλειδιά σημασιολογικά σημαντικές και αποδίδουν διαφορετικό βάρος στα συγκεκριμένα τμήματα του κειμένου.

Χρησιμοποιώντας τις ετικέτες <strong> και <em> για συγκεκριμένες λέξεις μέσα σε ένα κείμενο, στέλνουμε το μήνυμα σημαντικής σημασίας προς τις μηχανές αναζήτησης και γι’ αυτό δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται εκτεταμένα (αναλόγως την έκταση του κειμένου). Οι έντονες γραμματοσειρές, εμφανίζουν τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύουμε στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό την ποιότητα παρουσίασης ενός κειμένου.

Συμβουλή για κειμενογράφηση seo

Η συμβουλή μας για την κειμενογράφηση ιστοσελίδων, είναι να αποδίδονται κείμενα για τους ανθρώπους, όχι για τα ρομπότ. Συνεπώς ο καλύτερος συνδυασμός είναι ένα σωστά δομημένο κείμενο με έντονες γραμματοσειρές σε λέξεις-κλειδιά που βγάζουν νόημα μεταξύ τους αλλά είναι παράλληλα και χρήσιμες για τη στρατηγική seo που ακολουθούμε.

Πηγή: https://www.seozoom.co.uk/fonts-and-seo-how-to-use-bold-and-cursive-in-the-right-way

Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed AChecker Wave.webaim