Συχνότερα λάθη που δεν αρέσουν στην Google


Συχνότερα λάθη που δεν αρέσουν στην Google

Οι τεχνικές και τα εργαλεία προώθησης μιας ιστοσελίδας μοιάζουν συχνά αμέτρητα.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει ο ιδιοκτήτης μιας ιστοσελίδας ώστε να αναρριχηθεί στις υψηλότερες θέσεις της μηχανής αναζήτησης της Google. Όμως, σε αρκετές περιπτώσεις ο ενθουσιασμός και η παρορμητικότητα μπορούν να οδηγήσουν σε αποκλεισμό της ιστοσελίδας από τα αποτελέσματα. Γι’ αυτό το λόγο αυτός που εφαρμόζει τις ανάλογες τεχνικές σε μια ιστοσελίδα πρέπει να έχει πλήρη γνώση των ενεργειών αυτών, την αντίστοιχη εμπειρία και τις κατάλληλες πληροφορίες, καθώς ο αλγόριθμος που εμφανίζει τη σειρά κατάταξης στη μηχανή αναζήτησης αλλάζει συνεχώς.

Λίστα με τα συχνότερη λάθη

Στην παρακάτω λίστα σας παρουσιάζουμε τα συχνότερα λάθη που κάνουν οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων χωρίς να γνωρίζουν τις συνέπειες τους:

  1. Ορθογραφικά λάθη
    Λέξεις-κλειδιά που δεν υπάρχουν στη λίστα της μηχανής αναζήτησης θεωρούνται αρνητικές λέξεις κι έτσι δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν. Επιπλέον η συχνή χρήση αυτών μπορεί να έχει αρνητικό πρόσημο για την προώθηση.
  2. Κακή ταχύτητα φόρτωσης
    Στον δικό σας υπολογιστή η ιστοσελίδα φορτώνει κανονικά και σε σχετικά γρήγορες ταχύτητες. Τι συμβαίνει όμως με το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών που την επισκέπτονται; Θυμηθείται: Δεν έχουμε όλοι την ίδια ταχύτητα σύνδεσης στο internet και δεν ζούνε όλοι οι πελάτες σας σε μεγάλα αστικά κέντρα που συνήθως οι ταχύτητες είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο.
  3. Broken links
    Ή αλλιώς σύνδεσμοι που δεν οδηγούν πουθενά. Είτε γιατί η υποσελίδα (ή η εξωτερική ιστοσελίδα που παραπέμπουμε τον χρήστη) δεν υπάρχει πλέον, είτε γιατί έχουμε γράψει λάθος το url, είτε γιατί ο server μας αδυνατεί να συνδέσει αυτές τις δύο ιστοσελίδες ή υποσελίδες. Τα πολλά “χαλασμένα” links έχουν ως αποτέλεσμα την αρνητικά βαθμολογία της Google.
  4. Υπερκατανάλωση λέξεων
    Μέσα σε μια ιστοσελίδα είναι αναγκαίο να εμφανίζεται η λέξη-κλειδί στην οποία στοχεύουμε αρκετές φορές, όχι όμως πάρα πολλές. Συνήθως ισχύει ο κανόνας του εφτά, όπου όταν η λέξη-κλειδί εμφανίζεται μέχρι εφτά φορές τότε είμαστε ασφαλείς να συνεχίσουμε τη διαδικασία προώθησης της.
  5. Λάθος λέξεις-κλειδιά
    Συχνό φαινόμενο είναι οι συντάκτες να χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά που νομίζουν οι ίδιοι πως είναι χρήσιμες για την οργανική προώθηση. Έχει όμως η Google την ίδια άποψη; Για να μην πέσουμε σε αυτήν την παγίδα πρέπει να συμβουλευόμαστε τις τάσεις στο internet και αυτό μπορούμε να το κάνουμε εύκολα μέσω του εργαλείου Google Trends που μας παρέχει η Google δωρεάν.
  6. Backlinks σε λάθος ιστοσελίδες
    Πολύ συχνό φαινόμενο είναι η καταχώρηση ενός link προς την ιστοσελίδα μας (backlink) από ιστοσελίδες αμφιβόλου ποιότητας ή ιστοσελίδες που μοιάζουν ασφαλείς αλλά η βαθμολογία τους στη Google δείχνει το αντίθετο.
  7. Ανταλλαγή link
    Μια παλιά αλλά συχνή τακτική είναι η ανταλλαγή backlink μεταξύ των ιδιοκτητών δύο ιστοσελίδων. Πλέον η Google “σκανάρει” τέτοιες τακτικές και ακυρώνει τη βαρύτητα αυτού του υπερσυνδέσμου.
  8. Αγορά συνδέσμων link
    Μεγάλο και συχνό λάθος. Οι αλγόριθμοι της Google στις μέρες μας γίνονται όλο και πιο ευφυείς με αποτέλεσμα να αναγνωρίζουν τις ιστοσελίδες που λειτουργούν με αποκλειστικό γνώμονα την πώληση συνδέσμων για χάρη άλλων ιστοσελίδων.
  9. Διπλό περιεχόμενο
    Όταν η ιστοσελίδα μας έχει σε μεγάλο βαθμό τα ίδια κείμενα τότε αυτό λειτουργεί αρνητικά στην κατάταξη. Πολλές φορές αυτό το λάθος γίνεται από απροσεξία ή από έλλειψη γνώσεων κατά τη διαμόρφωση του site tree.
  10. Κακή δομή, κακή λειτουργία
    Η Google βλέπει πως λειτουργεί ο χρήστης όταν επισκέπτεται την ιστοσελίδα μας μέσω του Google analytics. Εάν παρατηρήσει πως χρειάζεται πολλά κλικ μέχρι να φτάσει στο περιεχόμενο που θέλει, τότε κατατάσσει την ιστοσελίδα μας όλο και χαμηλότερα.
Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed AChecker Wave.webaim