Οργανική προώθηση ιστοσελίδας: Τι να προσέξω και τα συχνότερα λάθη part 1


Οργανική προώθηση ιστοσελίδας: Τι να προσέξω και τα συχνότερα λάθη part 1

Με τον τεχνικό όρο “οργανική προώθηση ιστοσελίδας” περιγράφουμε όλες τις διαδικασίες βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την ψηλότερη θέση στο Google.

Έτσι με αυτόν τον τρόπο η ιστοσελίδα αποκτά αναγνωρισιμότητα και κατ’ επέκταση επισκεψιμότητα που είναι το ζητούμενο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το search engine optimization ή αλλιώς SEO είναι μία από τις σημαντικότερες τεχνικές branding που υπάρχουν στον τομέα της ψηφιακής προβολής.

Τεχνικές οργανικής προώθησης ιστοσελίδας

Ένα πολύ κρίσιμο κομμάτι αυτής της τεχνικής (και συχνότερο λάθος πολλών developer) είναι ο σωστός διαχωρισμός της ιστοσελίδας σε πολλές υποσελίδες. Θεωρητικά όσο περισσότερο περιεχόμενο έχει μια ιστοσελίδα, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να εμφανιστεί ψηλά στα αποτελέσματα. Όμως πρέπει κάθε υποσελίδα να έχει διαφορετική στόχευση και ξεκάθαρο χαρακτήρα μέσω του κειμένου παρουσίασης.

Επόμενη τεχνική είναι η συλλογική μέθοδος προώθησης λέξεων - κλειδιών σε κάθε πιθανή πτυχή τους. Για παράδειγμα δεν αρκεί μόνο η λέξη “υδραυλικός στην Αθήνα” αλλά και διάφορες άλλες παραλλαγές της όπως “υδραυλικός Αθήνα”, “Αθήνα υδραυλικός”, “υδραυλικοί στην Αθήνα” κ.ο.κ.

Παράλληλα, όλες οι πτυχές πρέπει να αναφέρονται ξεκάθαρα στο σώμα του κειμένου και στην περιγραφή meta description που διαβάζει η Google για την υποσελίδα μας. Επιπροσθέτως, αυτές οι λέξεις κλειδιά πρέπει να αναφέρονται στο πεδίο meta keywords ώστε να λαμβάνονται υπόψιν από όλες τις μηχανές.

*Σημείωση: Πολλοί developers χρησιμοποιούν τις λέξεις κλειδιά ανορθόγραφα, χωρίς τόνους, πολλές φορές χωρίς τελικό σίγμα και με greeklish. Αυτή η τεχνική έχει αποδειχθεί πως δεν είναι η βέλτιστη χωρίς ωστόσο να προκαλεί μεγάλη ζημία στη γενικότερη προσπάθεια οργανικής προβολής. Ο λόγος χρήσης των παραπάνω λέξεων είναι διότι πολλοί χρήστες κάνουν αναζητήσεις με ορθογραφικά λανθασμένες λέξεις.

Σημαντική ιδιότητα που πρέπει να έχει ο πελάτης: Υπομονή!
Είναι σαφές πως η οργανική προώθηση δεν μπορεί να έχει άμεσα αποτελέσματα. Είναι αποδεδειγμένο πως όσο “πιέζουμε” τις μηχανές αναζήτησης με συσσωρευμένες τεχνικές σε μικρό χρονικό διάστημα, τόσο αυτές “αντιδρούν” με λανθασμένα αποτελέσματα. Σε παρελθοντικό μας άρθρο είχαμε αναφέρει τις διαφορές μεταξύ διαφήμισης Google Ads και οργανικής προώθησης seo. Σε εκείνο το άρθρο αναφέρουμε πως η διαφήμιση μέσω του Ads μπορεί να ξεκινήσει την ίδια ημέρα και η ιστοσελίδα να φαίνεται στις πρώτες θέσεις άμεσα, στους διαφημιζόμενους. Σε αντίθεση με αυτό, η οργανική προώθηση χρειάζεται χρόνο και στρατηγική.

Επόμενη τεχνική: Μοναδικό περιεχόμενο - Αδιαπραγμάτευτη!
Το κείμενο κάθε υποσελίδας της ιστοσελίδας μας πρέπει να είναι μοναδικό (γραμμένο από επαγγελματία κειμενογράφο από το μηδέν), περιεκτικό και ουσιαστικό. Παράλληλα πρέπει να πραγματεύεται στοιχεία και λέξεις κλειδιά που στοχεύουμε για τη συγκεκριμένη υποσελίδα.

Διαβάστε σε παρελθοντικό μας άρθρο: Η βασικότερη αρχή του SEO: Unique content!

Ανεξάρτητα με τους πόρους που διαθέτει μια επιχείρηση, το seo είναι ένας δημιουργικός τρόπος να προωθήσουμε την εταιρία μας στο διαδίκτυο και να ενισχύσουμε την προσπάθεια προβολής της στα ψηφιακά μέσα. Η Hexabit είναι σε θέση να σας βοηθήσει να προβληθείτε στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης βελτιστοποιώντας το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και βοηθώντας στην αναζήτηση των κατάλληλων λέξεων - κλειδιών. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed AChecker Wave.webaim