Αλήθειες που πονάνε: Βασικές σταθερές για μια “καλή” ιστοσελίδα


Αλήθειες που πονάνε: Βασικές σταθερές για μια “καλή” ιστοσελίδα

Ήρθε η ώρα να παραδεχθούμε μερικές αλήθειες για την ποιοτική απόδοση των ιστοσελίδων που κατασκευάζουμε.

“Αυτή η εταιρία έχει πολύ καλή και εντυπωσιακή ιστοσελίδα. Σίγουρα θα είναι πολύ ακριβή…”
“Αυτό το ξενοδοχείο φαίνεται που εντυπωσιακό από την ιστοσελίδα του. Σίγουρα θα είναι πολύ ακριβό.”

Πόσες φορές έχετε πιάσει τον εαυτό σας να λέει μία από τις παραπάνω εκφράσεις; Γνωρίζετε γιατί συμβαίνει αυτό;

Έχει παρατηρηθεί πως ο κόσμος του internet αρκέσετε να κρίνει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν από το περιτύλιγμα και όχι από την ουσία. Εξάλλου είναι κοινώς αποδεκτό πως η πρώτη εντύπωση μετράει πολύ στην τελική απόφαση. Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις που το περιτύλιγμα δεν έχει καμία σχέση με το περιεχόμενο;

Πως κινείτε το αγοραστικό κοινό

Οι πελάτες σας δεν αγοράζουν από την ιστοσελίδα σας επειδή είναι πολύ όμορφη! Το μοναδικό ερώτημα που υπάρχει στο μυαλό κάθε αγοραστή είναι: “Εγώ τι θα κερδίσω;”.

Με βάση το παραπάνω φτάνουμε στο συμπέρασμα πως δεν έχει μεγάλη σημασία η ομορφιά της ιστοσελίδας αλλά οι τιμές, η ποιότητα των υπηρεσιών, η εξυπηρέτηση, η καλοπιστία. Σίγουρα όμως μια άσχημη και δύσχρηστη ιστοσελίδα μπορεί εύκολα να προκαλέσει έναν υποψήφιο αγοραστή αποτροπή και να την εγκαταλείψει χωρίς να μπει στη διαδικασία να δει τον τιμοκατάλογό της.

Η παραπάνω άποψη ενισχύεται ακόμα περισσότερο στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών όπου δεν είναι δυνατή η παρουσίαση τιμοκαταλόγου καθώς οι τιμές διαμορφώνονται αναλόγως τις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη.

Επικοινωνία και socializing

Μια ιστοσελίδα αποτελεί την ηλεκτρονική παρουσίαση της εταιρίας σας. Συνεπώς είναι πολύ σημαντικό να διαφημίζεται. Χρησιμοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας και κυρίως τα κοινωνικά δίκτυα, μεταφέρουμε το μήνυμα που παρουσιάζει η ιστοσελίδα χωρίς να υπερβάλουμε.

Χρήσιμες πληροφορίες που παρέχονται μέσα από την ιστοσελίδα σας

Σε πρόσφατη έρευνα το 73% των χρηστών είπαν πως προτιμούν να διαβάζουν ένα άρθρο παρά να βλέπουν διαφημίσεις. Συνεπώς είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει στην ιστοσελίδα μας, μια ενότητα αρθρογραφίας στην οποία παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες προς τους χρήστες, μέσα από την εμπειρία και την έρευνά μας. Η δική σας πολιτική marketing παρέχει αυτό που θέλουν οι πελάτες σας ή αυτό που θέλετε εσείς;

Πάνω από το 61% των υποψήφιων αγοραστών δήλωσαν πως είναι πιθανότερο να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, από ιστοσελίδες που δημοσιεύουν ενημερωμένο περιεχόμενο παρά από αυτές που δεν το κάνουν. Οπότε οι χρήστες θέλουν να βλέπουν κίνηση, θέλουν να βλέπουν νέα και διαδραστικότητα.

Θεωρείτε πως το περιεχόμενό σας δεν συμβαδίζει με την εποχή; Ρωτήστε τους πωλητές σας. Οι πωλητές λόγω της συχνής τριβής τους με τους πελάτες σας, είναι σε θέση να αφουγκραστούν καλύτερα τις ανάγκες τους. Έτσι, όταν οι ανάγκες δημιουργούν περιεχόμενο, οι πιθανότητες ανάγνωσής του είναι περισσότερες.

Πριν δημοσιεύσετε ένα άρθρο, δείξτε το σε έναν φίλο σας. Θα του άρεσε να το διαβάσει σε μια ιστοσελίδα σαν τη δική σας;

Οι πολλοί επισκέπτες δεν φέρνουν πολλές πωλήσεις

Η μέτρηση επισκεψιμότητας μέσω του Google analytics είναι ο καλύτερος τρόπος να δείτε την συμπεριφορά των υποψήφιων πελατών σας μέσα στο e-shop.

Διαβάστε σε παρελθοντικό μας άρθρο: Η επισκεψιμότητα ενός ιστοτόπου και πώς την μετράμε.

Ένα e-shop με πολλούς επισκέπτες έχει σαφώς περισσότερες πιθανότητες να πουλήσει σε σχέση με άλλα που έχουν λιγότερη. Όμως όπως προαναφέραμε το “κλειδί” για μια πετυχημένη πώληση είναι η τιμή. Στις περισσότερες εταιρίες το κόστος αποτελεί τον μεγαλύτερο προβληματισμό. Το κόστος πρέπει να διαμορφώνεται κυρίως από:

  • Τον ανταγωνισμό και την υπόλοιπη αγορά
  • Τη σχέση ποιότητας τιμής
  • Να συμβαδίζει με την εποχή και να συνάδει με την τοπογραφική θέση του καταστήματος

και δευτερευόντως από:

  • Το αρχικό κόστος αγοράς
  • Το ποσοστό κέρδους
  • Την απόδοσή του
Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed